Wednesday, September 3, 2008

Doi


Doi ochi privesc tăcerea ta,

S-au îmbătat când te-au simţit.

Te-au ascultat naivi – plăcerea!

Ai profitat şi m-ai golit.

Sub pielea mea, tu te-ai mutat,

Devorând tot ce ţi-a stat în cale.

Degetele dansau – ne-am dezbrăcat,

Tu, grăbit, mi-ai rupt petale.

Un trup, alt trup – un singur trup,

Ne-am minţit o zi identitatea.

Râzând în gând, eu te corup,

În doi, am măcelarit singurătatea.

Prin tine respir, demon seducător,

În mine exişti tu cu gândul pervers,

Cu tine inventez zeul Amor,

La mine muşti din ultimul vers.

Şi totul dispare – grăbit se consumă,

Tu te dizolvi în visele mele,

Trupul meu mai mult străin se adună

Căutând sărutarea după perdele.

Am alergat de întuneric şi tânjit după luceferi,

Am dorit alt eu confuz în mine.

Păcat că mi-a fost păcatul – să suferi!

Respirând egoistă doar o parte din tine.

1 comment:

Anonymous said...

mijto blogu'
:*:*:*::X
:X:X:X