Thursday, October 23, 2008

Freak instant

Dimineaţa... e frig. Foarte frig aş putea chiar spune. Unde nu mai pui la socoteală şi că e abia sfârşitul lui octombrie, adio sweet fucking november!

Şi să revin. E anormal de frig! Iar nenorociţii din bloc nu dau drumul la căldură. Ce? Vreţi cumva să vă puneţi sistemul circulator în funcţiune? Ţeapă. Mai întâi trebuie să vă vindeţi puşculiţa pe medicamente anti-gripale. Cine ar fi crezut că dracul se ascunde la temperaturi sub 10 grade...?

OK, gata cu frigul. V-aţi lămurit cu toţii cât este de frig.

Totuşi, n-ar fi o problemă dacă atmosfera asta i-ar ţine în grotele lor pe unii. Unii... sau poate mai mulţi.

N-am eu norocul ăsta...

Într-adevăr, noroc n-am. Şi din păcate, nu se compensează cu magnetismul pentru întâmplări enervante. Poate ar fi mai bine să-mi anestezieze mie cineva nervii.

Însă, la fel de bine aş putea să-l cer pe câinele din parcare de soţ. Şansele de a se împlini aceste 2 lucruri ar fi egale, egale cu 0, asta e...

Urgent! Chiar nu mai vreau să aud de bani inventaţi şi duşmani al căror număr este infinit. Sau întrebări cu privire la obiectul cu copertă de carton pe care-l ţin în mână.

Tudor cânta atât de bine despre senzaţia asta - "da, m-am săturat, m-am săturat..."

Chiar m-am săturat.

Şi ce dacă nu mă machiez când ies din casă?

Mai bine dorm...

Chiar nu mă interesează că ăla claxonează!

Norii ăia sunt mai interesanţi.

Înjur şi cu ce nu-mi aparţine - so what?

Nu trebuie s-o iei personal.

Şi acum întrebarea de final: de ce vă vopsiţi toate părul blond??

Noapte bună, copii.


You laugh at me because I am different. I laugh at you because you are all the same.
Born to be a freak.


1 comment:

karynutza said...

originala ca intotdeauna. stii ca mi-a placut...

hugs si tine-o tot asa ;)