Sunday, October 19, 2008

10 lucruri care mă sâcâie zilnic sau JINX


1. Alarma de la ceas. Nu că nu mi-ar plăcea melodia The reason a celor de la Hoobastank. Atunci? Să zicem doar că... nu prea o aud?

2. Bad hair days. În cazul meu, asta se întâmplă every day.

3. Semafor pe roşu! De fiecare dată îl prind!

4. Tocmai m-am întâlnit cu cineva care are prea mult chef de vorbă...

5. ... şi tocmai mi s-a terminat bateria de la mp3! Cu toate astea, nu cred în toate tâmpeniile despre ghinion sau că aş fi măcar aproape de stadiul critic al unui ghinionist superstiţios. Ador pisicile negre, ok?

6. În metrou, în autobuz, pe stradă. Manelari îmbrăcaţi în haine glam care n-au auzit de căşti şi-mi fac creierii zob cu o doză sănătoasă de dezacorduri gramaticale. I really don’t mind hiring an assassin!

7. Întrebarea 1, întrebarea 2, întrebarea 3... vrei să nu-mi mai pui atâtea întrebări??

8. Au asfaltat drumul pe care merg la şcoală de curând. Teoretic, e aproape drept, nu? Atunci de ce mă împiedic de cel puţin 3 ori când o iau pe acolo?

9. Dacă le pun pe toate la un loc, încep să cred că am un noroc fantastic. E enervant să ştii că eşti pe punctul de a lua în considerare varianta că poate chiar eşti un magnet pentru ghinioane.

10. E şi mai enervant să realizezi că lista poate continua şi după 10...


No comments: